top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Whatsapp
liada final 130825 instagram final.jpg

implica't amb l'afanoc - la casa dels xuklis

tickets

Estàs sent solidari/a amb AFANOC - La Casa dels Xuklis

per lluitar contra el càncer infantil

accés general

inclou accés al festival, ESDEVENIMEnT SOLIDARI
inclou una consumició si entres abans de les 14h.

col·labora

10% iva inclós + despeses de gestió

20€

ticket grup 4x3

inclou accés al festival 4 entrades per el preu de 3 ESDEVENIMEnT SOLIDARI
inclou una consumició si entres abans de les 14h.

col·labora

10% iva inclós + despeses de gestió
 

60€

backstage experience

inclou accés al festival i zona backstage ESDEVENIMEnT SOLIDARI
inclou una consumició si entres abans de les 14h.

col·labora

10% iva inclós + despeses de gestió
 

50€

ACCÉS VIP

inclou accés al festival i zona vip fins a 4 pax 
inclou ampolla i 10 refrescos /
ESDEVENIMEnT SOLIDARI

col·labora

10% iva inclós + despeses de gestió
 

300€

necessites ajuda amb els teus tickets

bsideworld@bsideworld.es

line up

ñine up castell.png
ñine up castell.png
ñine up castell mb.png

STAGE.1

david oleart  frank trax

ricardo f  dany bpm  ruben xxl

RICHARD SISTEMA 3  julio posadas

LEO GARRIGA   d-vstor  javi level

david con g b2b ivan double g 

OSCAR LARGE   a20

+actuacions  the mind (la linia de la vida live)  + per confirmar!

line up

STAGE.2

JUANJO MARTIN

PACO MAROTO   ANDRé VICENZZO

javi always   albert jane

taito tikarO   lydia sanz   IORDEE

J. LOUIS   ibañez   beto delgado   JORDI VELIZ   PEP SáNCHEZ

ARMAND MARAVALLE

stage 2.png

UBICACIÓ

castell RACó del celler / parets del vallÈs

MAPA LALIADA.png

VIP / BACKSTAGE

vip table
4 PERSONeS 300€ | EXTRA PERSONA 60€ (+2 CONSUMCIONS)

accés vip a un stage · 1 ampolla · 10 refrescs
accés al backstage experience · servei de barra

sota demanda: licors premium · catering · shishas

quÈ trobarÀs a LALIADA CASTELL ENCANTAT?

2 stages

26 artistes

funy zone

chill zone

food truck

zones d'ombra

acte solidari pel càncer infantil

LALIADA de Digital Hits FM és un acte solidari que dona suport a l’Asociació barcelonina AFANOC - La Casa dels Xuklis, dedicada a la lluita contra el càncer infantil. La nostra proposta no només aporta benefici econòmic a l'associació, sinó que també dona espai perquè les famílies dels joves afectats i els voluntaris de l'AFANOC puguin gaudir de manera gratuïta de la festa, oferint un espai d'entreteniment i esbarjo que idònia per aquests col·lectius. Més informació a afanoc.org

 

Des de Digital Hits FM, estem compromesos amb les associacions de caire benèfic i les accions socials de casa nostra. No només treballem per la convivència amb els veïns, sinó que també col·laborem amb el teixit del comerç local i compromesos amb:

  • La igualtat

  • La sostenibilitat

  • La cura dels espais i el respecte pels veïns i el seu entorn

  • El benestar, les llibertats i els drets de tots els col·lectius.

Assegurem un percentatge del 30 % d'inclusió social i a més, apostem pel talent de proximitat: el 100 % dels nostres artistes són locals.

REELS

28 de juny  > 23:00 / 6:30 h.

AFTER

oficial digital fest

accès amb entrada fest

no inclou consumició

preu actual

10% iva inclós + gastos de gestió

15€

COMPRAR

accès sense entrada

no inclou consumició

preu actual

10% iva inclós + gastos de gestió

20€

COMPRAR

 properament

INFO ÚTIL

  • Com puc comprar l'entrada?
    Podeu comprar l'entrada en aquesta mateixa web, a l'apartat superior «Entrades» o fent clic aquí.
  • Hi ha entrades físiques?
    A Barclona: Digital Hits_ Carrer de Buenos Aires, 38, Baixos, Barcelona
  • Cal imprimir l'entrada?
    No cal. Encara més, es recomana portar l'entrada en format digital per estalviar paper. Assegureu-vos que la pantalla del dispositiu estigui en bon estat i que no porti cap estalvi de pantalla de privadesa que impedeixi la lectura del codi QR.
  • Les entrades són nominals?
    No. Demanem el nom durant el procés de compra per motius de control d'accés, però les entrades no són nominals i les pot fer servir qualsevol persona. Per això és de vital importància no compartir la teva entrada amb terceres persones ni publicar-la a les xarxes socials. Qualsevol persona que tingui el codi QR pot accedir al recinte abans que tu, invalidant així la teva entrada. L'organització no es fa responsable de cap pèrdua ni robatori d'entrades.
  • No he rebut el correu amb les entrades
    Les entrades s'envien automàticament al correu resum de la comanda que s'envia un cop fet el pagament. Just a sota del resum de la comanda trobaràs una taula amb el resum de totes les entrades i un botó «Descarga» per descarregar cada entrada. Aconsellem descarregar-les amb antelació per no dependre de connexió a internet durant el festival. En cas de no haver rebut el correu revisa les carpetes d'SPAM i correu no desitjat. Comprova al teu compte bancari que realment se t'ha cobrat l'import i, en cas afirmatiu, contacta amb nosaltres a través de bsideworld@bsideworld.es
  • Puc tornar una entrada?
    No s´admeten devolucions de l´import de l´entrada per causes alienes a l´organització. Només se'n tornarà l'import en cas de cancel·lació del festival per part de l'organització. La devolució no contempla casos de cancel·lació per motius de força major. Un error durant la compra no és motiu per fer una devolució. La impossibilitat d'entrar en cas de no complir les normes del festival o no presentar la documentació obligatòria no és motiu per fer una devolució. Per motius de canvi d'ubicació i Horari adjuntem comunicat: Lluny de la nostra voluntat, ens veiem obligats a comunicar que el Digital Fest haurà de canviar d’ubicació i escurçar-ne la durada. Aquesta decisió, que lamentem profundament, s’ha pres després de mesos de treball amb l'administració local , la tramitació administrativa per obtenir la llicència d’activitats, i sempre amb col·laboració estreta amb l’Ajuntament. Fa dues setmanes, i de manera informal i no administrativa, l’Ajuntament ens va comunicar la denegació de la llicència per realitzar l’esdeveniment al Parc de la Granvia. Aquesta resolució, que nosaltres vam presentar per Instancia a l'ajuntament, ens arriba tard i sense resposta formal a la nostra instància presentada amb temps, malgrat que l’Ajuntament era plenament coneixedor de l’organització en marxa, les despeses efectuades, la venda d’entrades i la promoció realitzada. Acceptar aquest canvi suposa per nosaltres pèrdues econòmiques considerables, afectació a la nostra imatge i, sobretot, desengany per part del públic que ens dona suport. Tot i això, volem destacar que en tot moment hem actuat amb total transparència, legalitat i professionalitat, tal com hem fet en més de 100 esdeveniments anteriors (a Fira Barcelona, el Fòrum, el Palau Sant Jordi, La Farga, l’Olímpic de Badalona, entre d’altres), sempre sense cap incidència. Davant aquest contratemps inesperat, vam treballar intensament per trobar una alternativa viable a menys de 15 dies de la data prevista. Es va intentar traslladar l’esdeveniment a l’Hotel Tower, però la nova sol·licitud de llicència extraordinària va ser rebutjada per manca de temps. També vam explorar espais a peu de platja, com també el Poble Espanyol, el Port de Badalona entre d’altres, però les limitacions logístiques i temporals ho van fer inviable. Tot i les dificultats, hem lluitat per mantenir viu el projecte i evitar la cancel·lació del Digital Fest, preservant l’esforç dels 28 DJ’s programats i la il·lusió de totes les persones que ja havíeu confiat en nosaltres. Finalment, després de valorar diferents opcions tenint en compte l’aforament, els serveis i les condicions tècniques, hem decidit traslladar l’esdeveniment a Cocoa Mataró, una sala que ens permetrà oferir una experiència igual o millor a la prevista, amb els mateixos DJ’s repartits en tres espais diferenciats. Us demanem comprensió i confiança. No hem comès cap error, hem estat víctimes d’una deixadesa administrativa injusta. Si algú desitja la devolució de l’entrada, pot escriure un correu a bsideworld@bsideworld.es. A partir del dilluns 23, atendrem totes les sol·licituds en horari d’oficina. En cas de devolució, l’import es reemborsarà en un termini de 7 a 14 dies, a partir del 26/06/2025, que és també la data límit per sol·licitar-la. La mateixa entrada adquirida encara que no porti l'ubicació actual, es valida per accedir a Cocoa Mataro. Com sempre, t’agraïm profundament la comprensió i l’empatia. Lamentem sincerament les possibles molèsties causades i esperem veure’t a Cocoa per celebrar plegats un gran Digital Fest, malgrat tot. Equip DigitalHits
  • Quin dia se celebra el festival i ha quina ubicació?
    DIGITAL FEST! és celebra el dissabte 28 de juny del 2025. A la Macro Sala Cocoa de Mataró Carrer Francesc Layret, 35, 08302 Mataró, Barcelona Telefón de la sala: 616960713
  • El ticket
    L'entrada adquirida encara que no porti l'ubicació actual, es valida per accedir a Cocoa Mataro.
  • A quina hora obre i tanca el festival?
    DIGITAL FEST obrirà les portes a les 17:00h de la tarda i tanca a les 23:30h de la nit.
  • Es pot entrar a qualsevol hora?
    Sí, tots els portadors d'entrades vàlides podran accedir al recinte en qualsevol moment comprès entre hores d'obertura i tancament.
  • Es pot sortir i tornar-hi a entrar?
    Segons les normes de la Sala Cocoa.
  • Quina és l'edat mínima per accedir al recinte?
    L'edat mínima per accedir a DIGITAL FEST és de +18 anys. No s'admetran excepcions. No complir l'edat mínima per accedir-hi no és motiu per fer una devolució de l'import.
mm.png
bottom of page